Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління (Центр) надання адміністративних послуг
Управління (Центр) надання адміністративних послуг 

 

Адреса

02068, м. Київ, вул. С. Олійника, 21

Телефон

(044) 570-01-62

Факс

(044) 572-04-40

Розклад роботи

Понеділок  09.00 – 18.00

Вівторок     09.00 – 20.00

Середа        09.00 – 18.00

Четвер        09.00 – 20.00

П’ятниця    09.00 – 16.45

Без перерви на обід

начальник управління

Ігнатенкова Наталія Анатоліївна 

заступник начальника

Кучменко Людмила Олексіївна

Дні прийому (керівника сп)

 Щочетверга з 14-00 – 18-00

Основні принципи роботи:

 

Орієнтація на суб'єкта звернення.

Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.

 Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

Оперативність у вирішенні питань.

Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

Основними завданнями центра є:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

 

 Призначення платежу

Адміністративний збір (ст. 36 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та  громадських формувань")

Плата* за проведення державної реєстрації у скорочені строки (постанова КМУ від 25.12.2015 № 1133)

* - сплачується додатково до адміністративного збору

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою

 

530 грн.

Протягом 6 годин після надходження документів – 1060 грн.

 Протягом 2 годин після надходження документів – 2650 грн. 

За державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця

  

180 грн.

Протягом 6 годин після надходження документів – 360 грн.

Протягом 2 годин після надходження документів – 900 грн.

За державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію

  

180 грн.

Протягом 6 годин після надходження документів – 360 грн.

Протягом 2 годин після надходження документів – 900 грн.

За виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру щодо юридичної особи

160 грн.

-

За виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру щодо ФО-П

50 грн.

-

За одержання документів, що містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі

120 грн. за документ

-

Реквізити адміністративного збору

за проведення державної реєстрації:

 

Отримувач – УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ДАРНИЦЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА

Код отримувача (ЄДРПОУ)  - 38021179

Банк отримувача – КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ  (ЕАП)

Код банку (МФО) – 899998

Номер рахунку – 31414501026003

Код класифікації доходів бюджету – 22010300

Призначення платежу – АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР ЗА ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

Реквізити для внесення плати

за проведення державної реєстрації у скорочені строки та за виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру:

Отримувач – УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ДАРНИЦЬКОМУ РАЙОНІ М. КИЄВА

Код отримувача (ЄДРПОУ)  - 38021179

Банк отримувача – КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ  (ЕАП)         

Код банку (МФО) – 899998

Номер рахунку – 31419540026003

Код класифікації доходів бюджету – 22012900

Призначення платежу – ПЛАТА ЗА СКОРОЧЕННЯЧ ТЕРМІНІВ НАДАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ, А ТАКОЖ ПЛАТА ЗА НАДАННЯ ІНШИХ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ТАКОЮ ДЕРЖАВНОЮ РЕЄСТРАЦІЄЮ

Реквізити для внесення плати

за одержання документів, що містяться в реєстраційній справі, у паперовій формі:

 

Отримувач – ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У М.КИЄВІ

Код отримувача (ЄДРПОУ)  - 37993783

Банк отримувача – КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ  (ЕАП)

Код банку (МФО) – 899998

Номер рахунку – 34310300041669

Код класифікації доходів бюджету – 22012700

Призначення платежу – Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за одержання інформації з інших державних реєстрів, держателем яких є центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної правової політики та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Посилання: ФОРМИ ЗАЯВ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ

ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

1)  В межах повноважень, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі - Закон про реєстрацію), здійснює в установленому порядку офіційне визнання, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться ЄДР, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених Законом про реєстрацію.

2)  забезпечує розгляд документів поданих заявниками для проведення державної реєстрації через відповідний Центр надання адміністративних послуг;

3) забезпечує формування та зберігання реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дарницького району міста Києва;

4) здійснює інші повноваження, передбачені Законом про реєстрацію;

5) надає, в порядку та в межах встановлених чинним законодавством, інформацію з ЄДР та відповідних реєстраційних справ;

НОРМАТИВНА БАЗА

 

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
  • Наказ Міністерства юстиції України від 5 березня 2012 року № 368/5 «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 року за № 367/20680
  • Наказ Міністерства юстиції України від 06 січня 2016 року № 15/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06 січня 2016 року за № 14/28144
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у скорочені строки»
  • Наказ Міністерства юстиції України від 15.12.2015 № 2586/5 «Про впорядкування відносин з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15.12.2015 за № 1568/28013
  • Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
  • Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
  • Наказ Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969
  • Наказ Міністерства юстиції України від 28.12.2016 № 3874/5 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців»
  • Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»
  • Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ»
  • Положення про відділ

Увага! Прийом документів у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців здійснюється через Центр надання адміністративних послуг Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації

Версiя для друку

 

     
 
 
 

           

Протидія корупції та  антикорупційний телефон  Дарницької РДА