Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ роботи із зверненнями громадян
Відділ роботи із зверненнями громадян

 

 

*Інформація

Адреса

02068, вул. О.Кошиця,11, к. 209, 211

Телефон

(044)565-05-94, (044)565-17-06

Телефон районного Call-центру

(044)564-99-95,  (044)565-45-99

факс

(044)564-97-16

Електронна адреса

zvernennja@drda.gov.ua

infozaput@drda.gov.ua

Розклад роботи

Понеділок- четвер з 09-00 до 18-00,

п'ятниця з 09-00 до 16.45
Обідня перерва: з 13-00 -13-45  

Начальник відділу

Кобилковська Наталія Іванівна

 Дні прийому (керівника сп)

щоденно

Основні функції та завдання відділу:

 
  • Відділ роботи із зверненнями громадян створений з метою забезпечення діяльності голови Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі - голови), першого заступника, заступників голови та керівника апарату з розгляду звернень громадян.
  • Основними завданнями відділу є забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові та усні звернення, на особистий прийом, а також реалізації державної політики з організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на інформацію

Відділ відповідно до визначених повноважень виконує наступні основні завдання:

  •  організовує виконання Конституції України і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень голови райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян і запитів на інформацію та здійснює контроль за їх реалізацією;
  • забезпечує організацію роботи голови, заступників голови та керівника апарату з розгляду звернень громадян, запитів на інформацію, відповідно до вимог чинного законодавства та встановленого в райдержадміністрації порядку розгляду звернень громадян;
  • забезпечує проведення особистих прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній головою РДА та здійснює контроль за організаціє відповідальними особами проведення особистих прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній першим заступником, заступниками та керівником апарату РДА;
  • забезпечує опрацювання та здійснює контроль за розглядом в установленому порядку усних звернень громадян, які надходять від КБУ «Контактний центр міста Києва»;
  • здійснює постійний контроль за своєчасним та належним розглядом звернень громадян, запитів на інформацію від громадян, дотриманням правил діловодства. Інформує голову райдержадміністрації про виявлені недоліки та стан виконавської дисципліни;
  • проводить систематичний аналіз звернень громадян: щодо порушених питань; стану розгляду та виконання; за категоріями громадян, які звернулися; колективних та повторних звернень тощо;
  • забезпечує виконання завдань, передбачених Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008, щодо організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах РДА та комунальних підприємствах району;
  • забезпечує проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації, готує проекти рішень комісії та здійснює контроль за їх виконанням;
  • вживає організаційних заходів із забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація;
  • забезпечує зберігання архівних документів за пропозиціями, заявами,  скаргами громадян, запитами на інформацію від громадян;
  • забезпечує у межах своїх повноважень дотримання умов законодавства з охорони праці, пожежної безпеки. 

Як доїхати:

Маршрутне таксі: 

  • № 445 м. "Дарниця" - м. "Позняки"
  • № 459  Залізничний вокзал "Дарниця" - м. Осокорки
  • № 542  м. "Лівобережна" - м. "Осокорки"


Версiя для друку



Звернення громадян