Головна  →  Оголошення  →  20 лютого 2017

Про конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору автоматизованих систем управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.

(Умови проведення конкурсу затверджено розпорядженням в.о. голови Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 16.02.2017 № 51 – к) 

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

  1. копія паспорта громадянина України;
  2. письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою, пишеться власноручно), до якої додається резюме у довільній формі;
  3. письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  4. копія (копії) документа (документів) про освіту;
  5. заповнена особова картка встановленого зразка;
  6. декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за 2016 рік).

Кінцевий термін прийняття документів – 07березня 2017 року до  17 год. 00 хв. за адресою: вул. О.Кошиця, 11, відділ управління персоналом, кім. 302, тел. (044) 564 98 65, кім. 401, тел. (044) 565 36 28.

Перелік тестових питань та Коротка інструкція з проходження тестування на сайті Національного агентства України з питань державної служби.

 
УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - завідувача сектору автоматизованих систем
управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
 
Загальні умови 
 
Посадові обов’язки
- Створення, підтримка та розвиток єдиної інформаційної системи управління шляхом впровадження сучасних засобів комп’ютерної техніки, обробки інформації та телекомунікацій;
- Супровід інформаційної системи управління;
- Надання організаційно - методичної допомоги структурним підрозділам управління у впровадженні нових програмних продуктів, комплексів з технічного захисту інформації з метою поліпшення організації праці та забезпечення безпеки оброблювальної інформації;
- Впровадження та супровід програмно-технічних комплексів і систем управління;
- Формування технічних завдань на розробку необхідних для управління програмних продуктів і систем, контроль за їх розробкою та прийняття в експлуатацію;
- Поліпшення ефективності використання комп’ютерної техніки для автоматизації обліку категорій населення, які потребують соціального захисту;
- Контроль та впровадження автоматизованої системи обробки інформації в сфері соціального захисту населення на базі комп’ютерних технологій;
- Удосконалення технологічних процесів обробки службової інформації з питань соціального захисту населення;
- Складання статистичної та іншої звітності щодо використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення органами соціального захисту населення;
- Проведення комплексу робіт із забезпечення надійної та безперервної роботи інформаційних систем щодо системного програмного забезпечення;
- Підтримка програмно-технічних комплексів управління в робочому стані;
- Контроль за використанням підрозділами, що входять до складу управління, обчислювальної техніки, периферійного і комунікаційного обладнання, програмного забезпечення;
- Проведення розрахунків розмірів субсидій;
- Опрацювання документів в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва (система електронного документообігу «АСКОД»);
- Виконання обов’язків з доступу та обробки персональних даних, що містяться в наступних базах персональних даних: «Автоматизована система  документації з призначення та виплати допомоги на базі комп’ютерних технологій» (АСОПД/КОМТЕХ), «Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб».
Виконує інші завдання за дорученням керівництва управління.
Умови оплати праці
Посадовий оклад – згідно із штатним розписом, надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця.
Інформація про
строковість чи
безстроковість
призначення на
посаду
Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.
Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.
Перелік документів, необхідних для
участі в конкурсі та строк їх
подання
Відповідно до статті 25 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:
1)копію паспорта громадянина України;
2)письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246), до якої додається резюме у довільній формі;
3)письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 167) або копію довідки про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку);
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку форми П-2ДС встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Строк подання документів – 16 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби (до 07 березня 2017 року включно до 17 год. 00 хв.)
Дата, час і місце проведення конкурсу  
13 березня 2017 року о 10 год. 00 хв.,
м. Київ, вул. О.Кошиця, 11, кабінет 209
 
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса
електронної пошти особи,
яка надає
додаткову
інформацію з питань
проведення конкурсу
Кравченко Ірина Михайлівна, начальник відділу управління персоналом, (044) 564 98 65,
[email protected];
 
Осіпова Надія Олександрівна, головний спеціаліст відділу управління персоналом, адміністратор конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, (044) 565 36 28,
[email protected].
 
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
Освіта
вища, магістр
Досвід роботи
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми  власності не менше одного року
Володіння мовами              
вільне володіння державною мовою
 
 
Спеціальні вимоги
Освіта
Вища за напрямом «Інформаційні технології»
Знання законодавства
Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про звернення громадян», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», Положення про управління праці та соціального захисту населення.
Інші нормативно – правові акти, що регламентують реалізацію повноважень відділу.
Професійні чи технічні знання
Вміння створювати, підтримувати та розвивати  інформаційну систему шляхом впровадження сучасних засобів комп’ютерної техніки, обробки інформації та телекомунікацій.
Високий рівень користування персональним комп’ютером, відповідне програмне забезпечення, необхідне для якісного виконання покладених завдань.
Спеціальний досвід роботи
Бажано досвід роботи у сфері соціального захисту та інформаційних технологій
Знання сучасних інформаційних технологій
Установка і налаштування програмного забезпечення;
Налаштування підключення до Інтернету;
Установка та налаштування операційних систем:
Debian, Ubuntu, ОpenSUSE, FreeBSD, Windows 7, Windows XP,Windows  2000, Windows 2003 Server, Windows 2008 Server,  та ін.;
Діагностика і ремонт комп’ютера;
Досконале знання апаратної частини;
Налаштування та забезпечення роботи Apache, DNS, MySQL,VPN, FTP, Squid, та ін.;
Основи Web дизайну та програмування;
Організація і налаштування резервного копіювання даних;
Антивірусний захист;
Установка, оновлення, пошук і налаштування драйверів для будь-якого обладнання;
Прокладання і організація комп'ютерної мережі: прокладання кабелю;
Знання сучасних технологій з електронного урядування.
Особистісні якості
1) дисципліна і системність;
2) відповідальність;
3) вміння приймати рішення;
4) вміння працювати в команді та керувати командою.
Перейти до спискуВерсiя для друку