Головна  →  Вакансії  →  16 січня 2018

Про конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу фінансового обліку та звітності управління праці та соціального захисту Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації

(Умови проведення конкурсу затверджено наказом управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 15.01.2018  № 2)

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

 

  1. Копія паспорта громадянина України.
  2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою, пишеться власноручно), до якої додається резюме у довільній формі.
  3. Письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.
  4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.
  5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
  6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за минулий рік).
  7. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Кінцевий термін прийняття документів – 30січня 2018 року до 18 год 00 хв. за адресою: вул. Харківське шосе, 176Г, відділ управління персоналом, каб. 219, тел. (044) 560 00 56.

 

Перелік тестових питань та Коротка інструкція з проходження тестування на сайті Національного агентства України з питань державної служби.

                                                                                                       УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби

категорії «Б» – начальника відділу управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- здійснення керівництва роботою відділу фінансового обліку та звітності, нести повну відповідальність за організацію бухгалтерського обліку на підставі встановлених правил його ведення;

-дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасним поданням на реєстрацію таких зобов'язань, здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірним та у повному обсязі відображенням операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

- контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

- складання штатного розпису управління;

- своєчасне складання бухгалтерської, бюджетної і податкової звітності, а також державної статистичної та іншої звітності по управлінню подання її за встановленим порядком відповідним органам;

- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

- здійснення заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів;

- співпраця з громадськими організаціями інвалідів та ветеранів-одержувачами фінансової підтримки з бюджету м. Києва відповідно до міських цільових програм.

- додержання порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов’язань, контроль за витрачанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, за проведенням інвентаризації необоротних та нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, документів;

- складання балансу установи, контроль обліку необоротних активів, інших необоротних активів, запасів і затрат, грошових коштів, розрахунків та інших активів;

- контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх здійснених господарських операцій, подання оперативної інформації про фінансовий стан управління, складання у встановлені терміни звітності, проведення економічного аналізу та планування діяльності установи.

- опрацювання документів в інформаційно-телекомукаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади м. Києва (система електронного документообігу «АСКОД»)».

Умови оплати праці

Посадовий оклад згідно із штатним розписом, надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця.

Інформація про

строковість чи

безстроковість

призначення на

посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частини другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для

участі в конкурсі та строк їх

подання

Відповідно до статті 25 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 648) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії такі документи:

1)         копію паспорта громадянина України;

2)         письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 648) до якої додається резюме у довільній формі;

3)         письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (додаток 1 до Порядку проведення перевірки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року         № 167) або копію довідки про результати такої перевірки (додаток 5 до того ж Порядку);

4)         копію (копії) документа (документів) про освіту;

5)         оригінал (копію) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6)         заповнену особову картку форми П-2ДС встановленого зразка;

7)         декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Строк подання документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Національного агентства України з питань державної служби  ( до 18 год.00 хв. 30 січня 2018 року ).

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

м. Київ, вул. Харківське шосе, 176-г, кабінет 222;

02 лютого 2018 року о 11 год.00 хв.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса

електронної пошти особи,

яка надає

додаткову

інформацію з питань

проведення конкурсу

Лазаренко Алла Олександрівна, начальник відділу управління персоналом,

(044) 560 00 56,

[email protected];

Степаненко Оксана Олександрівна, головний спеціаліст відділу управління персоналом, адміністратор конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, (044) 560 00 56,

[email protected].

 

Кваліфікаційні вимоги

   Освіта

Вища, магістр за напрямом фінансового або економічного спрямування

 Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

Володіння державною мовою             

вільне володіння державною мовою

 

 

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Лідерство

-          вміння обґрунтовувати власну позицію;

-          досягнення кінцевих результатів.

Прийняття ефективних рішень

-          вміння вирішувати комплексні завдання;

-          вміння працювати з великими масивами інформації;

-          ефективне використання ресурсів (у тому числі фінансових і матеріальних);

-          встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

Управління організацією роботи та персоналом

-          організація і контроль роботи;

-          вміння працювати в команді та керувати командою;

-          вміння розв’язання конфліктів.

Особисті компентенції

- відповідальність;

- аналітичні здібності

- дисципліна і системність;

- вміння працювати в стресових ситуаціях;

- вміння приймати рішення;

- самоорганізація та орієнтація на розвиток.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

Знання:

-          Конституції України;

-          Закону України «Про державну службу»;

-          Закону України «Про запобігання корупції».

 

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання:

- Бюджетний кодекс України;

- Податковий кодекс України;

- Кодекс законів про працю України;

- Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

- Закон України «Про оплату праці»;

- Закон України «Про публічні закупівлі»;

- Закон України про Державний бюджет України на поточний рік;

-          Закон України«Про звернення громадян»;

-          Закон України«Про доступ до публічної інформації»;

-          Закон України«Про захист персональних даних»;

-          Положення про відділ фінансового обліку та звітності;

-          постанови Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, акти Президента України, накази Міністерства фінансів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини та фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.

 

 

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку