Головна  →  Новини  →  18 січня 2018

Які проблеми найбільше хвилюють киян: комуналка, транспорт, дороги

Які проблеми найбільше хвилюють киян: комуналка, транспорт, дороги

За 2017 рік Контактним центром  Києва (тел.15-51) прийнято більше 999 тисяч звернень громадян. Однак, як повідомляє прес-служба організації, до їх операторів люди додзвонювалися  1 мільйон 760 тисяч разів.

Кияни скористувалися телефоном 15-51  740289 разів, а їх звернення, по 4 тисячі на добу,  приймали 125 операторів.  Крім того, через інтернет подано більше 175 тисяч заяв; через Національний  контактний центр до міського центру надійшло ще  84 029 скарг від киян.

Що найбільше турбувало громадян:

житлове господарство – 598 023 звернення; 

транспорт, дорожнє господарство – 33 473 звернення; 

пропозиції, зауваження, побажання, претензії по роботі – 21 249 звернень; 

соціальне забезпечення – 19 628 звернень; 

охорона здоров’я та ветеринарна медицина  8 373 звернення.

-У періоди «пікових» навантажень кількість дзвінків зростала майже удвічі (на початку опалювального сезону, в період гідравлічних випробувань та через інші сезонні питання), - розповідають у міському Контакт-центрі. Для зменшення часу очікування з’єднання з оператором, до прийому дзвінків долучались працівники інших відділів установи.

У разі необхідності, фахівці відділу прийому звернень надавали додзвонювачам фахову допомогу з широкого кола питань. Допомогала у цьому «База знань» Контактного центру міста Києва, розроблена для управління, збору, зберігання та пошуку систематизованої інформації, що стосується функціонування  Києва.

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Довідник
по прибиранню 
снігу у Дарницькому районі міста Києва
 

           

Протидія корупції та  антикорупційний телефон  Дарницької РДА