Головна  →  Новини  →  18 січня 2018

Які проблеми найбільше хвилюють киян: комуналка, транспорт, дороги

Які проблеми найбільше хвилюють киян: комуналка, транспорт, дороги

За 2017 рік Контактним центром  Києва (тел.15-51) прийнято більше 999 тисяч звернень громадян. Однак, як повідомляє прес-служба організації, до їх операторів люди додзвонювалися  1 мільйон 760 тисяч разів.

Кияни скористувалися телефоном 15-51  740289 разів, а їх звернення, по 4 тисячі на добу,  приймали 125 операторів.  Крім того, через інтернет подано більше 175 тисяч заяв; через Національний  контактний центр до міського центру надійшло ще  84 029 скарг від киян.

Що найбільше турбувало громадян:

житлове господарство – 598 023 звернення; 

транспорт, дорожнє господарство – 33 473 звернення; 

пропозиції, зауваження, побажання, претензії по роботі – 21 249 звернень; 

соціальне забезпечення – 19 628 звернень; 

охорона здоров’я та ветеринарна медицина  8 373 звернення.

-У періоди «пікових» навантажень кількість дзвінків зростала майже удвічі (на початку опалювального сезону, в період гідравлічних випробувань та через інші сезонні питання), - розповідають у міському Контакт-центрі. Для зменшення часу очікування з’єднання з оператором, до прийому дзвінків долучались працівники інших відділів установи.

У разі необхідності, фахівці відділу прийому звернень надавали додзвонювачам фахову допомогу з широкого кола питань. Допомогала у цьому «База знань» Контактного центру міста Києва, розроблена для управління, збору, зберігання та пошуку систематизованої інформації, що стосується функціонування  Києва.

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

     
 
 
 

           

Протидія корупції та  антикорупційний телефон  Дарницької РДА