Головна  →  Новини  →  31 жовтня 2014

Робота шкільних служб розв'язання конфліктів

       Для українського суспільства проблема сімейного неблагополуччя, зростання рівня агресії та злочинності серед неповнолітніх є дуже актуальною. Зважаючи на складну ситуацію з підлітковою злочинністю зростання кількості сімей в яких вчиняється насильство або існує зневажливе ставлення між членами родини, нагальною є проблема впровадження дієвої системи заходів профілактики правопорушень серед неповнолітніх та виховання ненасильницької моделі поведінки. В рамках реалізації міської цільової програми підтримки сім’ї та молоді на 2012-2016 роки Центром сім’ї Дарницького району спільно з  управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту та управлінням освіти реалізується проект впровадження моделі профілактики підліткової злочинності шляхом створення шкільних служб розв’язання конфліктів. Діяльність  шкільних служб розв’язання конфліктів спрямована на заміну карального підходу до неповнолітніх, які вчинили правопорушення та дисциплінарні проступки на відновні практики (медіація, коло примирення) метою яких є усвідомлення вини за скоєний протиправний вчинок, добровільне відшкодування завданої шкоди, формування навичок ненасильницької моделі розв’язання конфліктів.

        Питання подальшого функціонування шкільних служб розв’язання конфліктів обговорювалося на робочій зустрічі координаторів зазначених служб, яка відбулася в  Центрі сім’ї Дарницького району 31 жовтня. На сьогоднішній день в школах району створено та функціонує 13 шкільних служб розв’язання конфліктів та ще три школи виявили бажання долучитися до проекту. Під час зустрічі відбувся обмін досвідом організації роботи, представники шкіл поділилися своїми думками  щодо подальших планів роботи. Потрібно зазначити що серед найближчих планів є вручення сертифікатів учням шкіл, які пройшли навчання та отримали практичні навички шкільних медіаторів. Також присутні дійшли спільної думки щодо необхідності залучення до роботи, поряд з педагогами, та учнями ще й батьків.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку